středa 27. března 2013

Jak to všechno začalo?!

Jak to všechno začalo?! Ptám se i já sama sebe. První "blogování" u mě začalo ve věku 13 let, kdy jsem toužila mít vše, co vypadá jako Diddlina a co má na sobě obrázek Diddliny, tedy i slavný blog o tomto plyšovém zvířátku. Slavný?! Ano. Byla, jsem a budu naivní. Prvním krokem bylo založení osobního blogu na stránce blog.cz, kam jsem přispívala obrázky s těmito infantilními plyšovými zvířátky a své fotografie.
Upřímně, nikdy jsem nebyla člověk, kterého by se dlouho něco drželo a už vůbec né psaní nějakých článků. Mé přispívání tedy bylo hodně skromné až jsem s tím skončila úplně a na blog jsem zcela zapomněla. Po čase mě samozřejmě opustilo i sbírání a utrácení peněz za tyto infantilnosti. Dospěla jsem.

Říkáte si, proč asi zakládám další blog, když mě to dříve tolik nebavilo?! Mým velkým koníčkem, který hodně rychle vstoupil do mého života, je kosmetika. Začalo to na podzim roku 2011, kdy jsem na internetu hledala líčení na svůj maturitní ples. Báze pod oční stíny, báze pod makeup, bronzer...do té doby, jsem vůbec nevěděla, že něco takového existuje. Postupem času jsem do tohoto "světa" pronikla a moje sbírka kosmetika se neskutečným způsobem rozrůstala, až jsem sama byla překvapena, jak hodně mě to baví.

Další mou "touhou" bylo přispívat svými poznatky na Youtube a rozšířit a podpořit tak naši malou českou "beauty komunitu". Stydlivost. To byla hlavní vlastnost, která mi bránila má videa zveřejnit. První video, které jsem se odvážila zveřejnit, přišlo až po půl roce natáčení. A tím jsem se zavázala točit pravidelně, jelikož odběratelé přibývali až neskutečně rychle. Nevěřila bych, že něco takového mě bude dělat takovou radost. A díky Vám vzniká právě tento blog! :-)

Děkuju Vám moc, Aneta :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat