pátek 10. května 2013

Článek o ničem, ale zároveň o něčem :)

Ahojda! :)

Znáte to, čím víc se blíží léto, tím víc máme každý učení a starosti. Maturita, zkouškové, dohánění známek na vysvědčení. Ani já jsem se tomu nevyhnula a když nestíhám stříhat a uploadovat videa, pokusím se stihnout aspoň článek. Článek o tom, co já v posledních dnech dělám, tzv. článek o ničem, ale zároveň o něčem. :-)



Ten pocit, když se Vám rozbije nejhezčí stín z oblíbené paletky, známe snad většina. I mě se to stalo u paletky Feminine Urban Decay (spadla mi na zem). Dlouhou dobu jsem přemýšlela, jak to opravit a někdy mi naskakovaly myšlenky dokonce stín vyhodit. Ještě, že jsem to neudělala! Sedla jsem k internetu a hledala, jak na rozbité stíny. Někdo psal, že čistá voda, někdo psal, že destilovaná voda a někdo líh. Nad mojí leností jít koupit do města líh vyhrála domácí slivovice. Ten alkohol je opravdu zázrak. Nejen, že mě dostal několikrát z angíny, ale spravil i mou paletku! :) Fotku před jsem bohužel neudělala, ale teď stín krásně drží, vypadá pořád stejně, akorát je trošku cítit! :-D

Teď pár těch INSTAGRAMových fotek!!


 Důkaz, že se opravdu učím :-D



Dopatlaná druhá krabička LUSH Mask of Magnaminty :)


Sephora se trošku sekla, narozeniny jsem měla před 3 měsíci! :-D Ale potěšilo i po dlouhé době!


Pár kabinkových fotek, aneb co mě zaujalo v New Yorkeru! :)




 Omlouvám se za tu podprsenku a kalhoty, ale při zkoušení oblečení jsem lenoch.



Pár těch domácích fotek. Ano, jsem narcis! 





6 komentářů:

  1. Nikdy som moc nenosila šaty, ale tento rok ma nejako začali oslovovať a tie z NY vyzerajú ozaj pekne :) To tričko s mašličkou, čo si fotila v kabínke som mala, ale začali sa mi na ňom robiť z ničoho nič dierky, tak sa muselo vymeniť, lenže v tej dobe boli všetky bohužiaľ vypredané, takže som si musela vybrať niečo iné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně taky se mi moc líbily, akorát se bojím, že mě budou rozšiřovat, tím že je to Áčkový střih. Ale stejně bych tento střih chtěla. :-D Po pravdě mě přijde, že skoro všechny trička v NY dělají po čase dírky. Já ho mám právě v černé ještě a přemýšlela jsem nad bílým, ale nejhezčí je to růžové, které je u nás beznadějně vyprodané. :) Každopádně ten střih a materiál trička se jim podle mě povedl. Je opravdu příjemné. :-)

      Vymazat
  2. Krásný fotky! Při zkoušení oblečení jsem taky strašný lenoch :D Tričko s mašličkou je krásný :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď jsem se do těch šatů zamilovala :D prosím tě nevíš kolik stojí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cedulku jsem jen v rychlosti mihla a tuším že tam bylo max. okolo 600 :) Ale nechci kecat

      Vymazat