neděle 9. června 2013

Týdenní přehled °N1

Ahojda! :)

Dnes po dlouhé době přicházím s delším článkem, kde Vám nastíním, co se u mě dělo uplynulý týden.

Dneska začnu již nedělí 2. 6.
Klasická unuděná neděle, kdy zábavný byl akorát večer. Kamarádka Verča mě totiž vytáhla na nákupy. Nastartovala jsem se velkou dávkou bubble tea a mazali jsme hledat něco pěkného do šatníku. Samozřejmě nic extra mě nezaujalo, takže jsem odešla pouze s černými basic obtaženými šaty z New Yorkeru. Ale co, takový kousek se hodí do každého šatníku. Vrcholem celého večera byla koupě sushi, jelikož jsme měli hlad a já ho nikdy neochutnala. Takže nebylo nad čím přemýšlet. A moje dojmy? Že bych z toho byla vyplácaná se říci nedá, ale nadšená také ne. :-)


Nicméně po příjezdu domů, mě začalo bolet břicho a večer mě chytla teplota. Super. Druhý den jsem měla hlídat jednu malou holčičku a odvést ji na baletní vystoupení. Nakonec všechno dopadlo v pořádku a já druhý den padla se střevní chřipkou do postele. Né že by mě to vadilo válet se celý den v posteli. :-D Ale ve středu jsem měla jít na již tradiční dámskou jízdu.

Každou první středu v měsíci se u nás ve městě pořádá dámská jízda, kam tedy smí jen ženy. Vstupné je 200,-Kč a výběr je ze tří alkoholických koktejlů (mojito, piňa colada, cuba libre), dvou nealkoholických a z bílého a červeného vína. Vrcholem celého večera je samozřejmě pánský striptýz, který byl tentokrát s Nicem z Hotelu Paradise. Tuto akci mám moc ráda a konečně nám to zase po dlouhé době s holkama časově vyšlo. Takže jsem si ji nemohla nechat ujít.

Ve středu mi už bylo líp, takže jsem ráno běžela ke kadeřnici, kde jsem měla sjednané ombré. Konečně jsem se po půl roce k tomuto kroku odhodlala. Celý proces trval 4 hodiny - uff.  Ale výsledek se mi moc líbí, není to žádný násilný přechod ani moc světlé. Ideální na léto, kdy mi vlasy ještě vyblednou.


První fází ombré hair je natupírování malých pramínků vlasů, na jejichž konečky se nanese peroxid. Vypadalo to opravdu směšně, ale nejhorší na tom celém bylo rozčesávání. :-(


A druhou a zároveň poslední fází je světlé konečky nabarvit na požadovanou barvu. My jsme vybrali asi o dva odstíny světlejší barvu než mám. Výslednou fotku bohužel nemám, protože mě kadeřnice vlasy natočila a ve vlnkách se to ztrácelo.

Po celém relaxu u kadeřnice jsem mazala domů se léčit do postele, kde jsem šla vyrábět papírové brýle, jelikož dámská jízda se tentokrát nesla v tématu brýlovém. :-D

Večer se povedl a i když jsme nakonec byli jen dvě, tak jsme si to užili na 100%. :) Byla jsem s Alenkou z videa "Blindfolded Makeup Challenge".




A posledním plánem celého týdne byl výlet do Vídně do zámeckého komplexu Schönnbrunn. Toto místo jsem měla na seznamu míst, které chci navštívit. Proto jsem neváhala a jela. Větší část dne jsme strávili v ZOO, která byla úžasná a poprvé jsem viděla i pandy.








4 komentáře:

  1. Krásné fotky, hlavně ty z Vídně, úplně jsem si vzpomněla, jak jsem tam byla nedávno já na těch samých místech :)
    Sheisbrunette

    OdpovědětVymazat