sobota 22. června 2013

Holiday: Španělsko 1999, 2012

Ahojda! :)

Dneska přináším článek, kde Vám chci upřesnit mojí pauzu od natáčení. Začíná léto, čas dovolených, odpočinku, festivalů, grilování, přátel! :) Mé dva hlavní plány vyšli hned na začátek prázdniny a to tak, že se ještě kryjí dohromady. Nevadí, všechno šlo krásně vyřešit a já můžu odjet, tam kde to mám moc ráda.

Prvním místem je Španělsko! Kde se momentálně teď nacházím.

Nerada se vracím na stejná místa, co se týče dovolené u moře, ale tohle místo si mě prostě natolik získalo, že letos tam jedu už potřetí! Poprvé jsem sem jela s rodiči, když mi bylo šest let. S bráchou na tuto dovolenou rádi vzpomínáme, jak jsme si ji moc moc užili.


Podle fotky si myslím, že hodně z Vás už pozná, kde to kouzelné místo je. Ano, je to známé letovisko Calella, nacházející se nedaleko Barcelony. Já konkrétně jezdím do kempingu Roca Grossa, který je také hodně vyhlášený. A i když je ubytování ve stanech, tak dovolená tady má prostě svoje kouzlo. V kempu se nachází i bazén, tenisové kurty, dětské hřiště. Celý zájezd pořádá CESTOVNÍ KANCELÁŘ IDEA TOUR, která zde má postavené na třech terasách právě stany, hospůdku a kuchyň. Takže Vám opravdu nic nechybí. Cestovní kancelář sídlí v Pardubicích, ale mohou jet lidé z celé České republiky, samozřejmě.

Toto místo si mě získalo díky velkým vlnám, krásné přírodě, blízkostí kempu od moře, blízkostí Barcelony a celkovou atmosférou. Opravdu za sebe mohu jen doporučit. Krásná levná dovolená.

Teď už se jen kochejte mými fotkami z loňského září.



Vchod do kempu


Výhled ráno od stanu


Pláž pod kempem



Jdeme na pláž 


Typická fotka


Personál a spokojení klienti


Skvělá parta lidí, se kterou jsem se tam seznámila a každý večer samozřejmě sangría!


Pláž pod kempem 


Městská pláž

Barcelona :)


Park Güell


Park Güell


Park Güell 


Park Güell 


Nou Camp


Olympijský stadion


Přístav

6 komentářů:

  1. krásné fotečky :) Španělsko miluju :) také připravuji článek s fotečkama z loňské dovči ze Španělska :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy na těch prvních fotkách pláže je až podezřele málo lidí. Letos jedem do Chorvatska ale tam to asi nehrozí - znám tam max 2 místa, kde nejezdí moc lidí a každý rok jen čeká, kdy tam začnou jezdit. Třeba tady na fotkách http://www.dovolena-hvar.cz/ostrov-hvar/fotogalerie/ taky nejsou turisti, kdy to fotí? V 5 ráno? I když Hvar je zrovna docela klidný, tak je to možná tím :) Zrovna tam letos míříme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto bylo v září kdy těch turistů neni tolik ;) a pláže jsou temer prázdné

      Vymazat
    2. Toto bylo v září kdy těch turistů neni tolik ;) a pláže jsou temer prázdné

      Vymazat
  3. Úžasně fotky! :))
    Chci tě pozvat ke mě na giveaway: http://barbarasway.blogspot.cz/2013/07/first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat