pondělí 29. července 2013

VIDEO: Moje oblíbené letní líčení [My favourite summer look]

Ahojda!

Dnes tu mám pro Vás líčení, které mi dělalo společnost celých 14 dní na táboře a v odlehčené formě i 14 dní u moře. Hlavním cílem bylo vyzkoušet, zda vydrží v extrémních podmínkách, jako jsou tropické teploty a dovádění ve vlnách. Vše vydrželo! :)
Tohoto looku se ovšem doteď nemůžu nabažit, takže ho používám opravdu denně.

JAK COLOR TATTOO A ESSENCE ŘASENKA VYDRŽELI PĚNOVOU SKLUZAVKU ("PARTY")

Úplně přesně jsem byla nalíčená na můj příjezd na tábor. Samozřejmě mě všichni mile uvítali hodem do bazénu (makeup držel), druhá uvítací část byla pěnová skluzavka (o které jsem mluvila v tomto článku) a i když jsem si otírala obličej, tak po optání, zda vypadám jako panda, mi přišla odpověď, že vůbec, že mi líčení drží! :) A to si myslím, že kupa mýdla je pro líčení už extrém. :)

U moře jsem samozřejmě používala jen řasenku a občas pro zkoušku Color Tattoo. Už je mi to teda hloupý, jak se opakuji, ale je to pravda a jsem neskutečně šťastná, že něco takového doma mám a všechno VYDRŽELO!





CO VE VIDEU POUŽÍVÁM:
Maybelline Dream Fresh BB (Light)
Dermacol Invisible Fixing Powder (Light)
Sleek blush (Rose Gold)
Essence Sun Club Blondes, Lighter Skin (01 Natural)
Maybelline Color Tattoo 24hr (35 On and on Bronze) /149,-/
Sephora Colorful Eyeshadow (46 Flirting Game) /260,-/
Paleta 88 neutrálních očních stínů (Aukro.cz)
Alverde Augen-Brauengel (02 Braun)
Essence Get Big Lashes Waterproof Mascara /65,-/
Sephora Hydrating Care Lipgloss (Mango Shine)
Rimmel Lasting Finish by Kate Moss Lipstick (16) /130,-/

HUDBA:
Sally Seltmann - On The Borderline
http://freemusicarchive.org/music/Sally_Seltmann/Live_on_WFMUs_Night_People_-_June_24_2010/Sally_Seltmann_-_03_-_On_The_Borderline

http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/deed.cs


1 komentář: