sobota 6. července 2013

Holiday: Dětský tábor

Ahojda!

Dneska si dáme pokračování malého "seriálu" o mých plánech na letošní prázdniny.

Od mých 9 let, jezdím každoročně začátkem léta na 18 dní na dětský tábor. Tábor je pořádán Policií České republiky v malebné vesničce Budislav u Litomyšle. Snad každý, kdo tady byl mi může potvrdit, že tato vesnička je opravdu krásná a tábor se nachází na opravdu skvělém místě, přímo u lesa. Tato vesnice je známá hlavně tím, že se odtud dá snadno jít k Toulovcovým maštalům, takže sem jezdí hodně turistů.

Na táboře jsem si našla hodně přátel a už si nedokážu představit prázdniny bez tábora. Proto i když už jsem velká koza na ježdění na tábor, tak jezdím aspoň jako oddílová vedoucí a starám se o prťátka. Neřekla bych, že to bude tak jiné jezdit jako dítě a jako vedoucí. A obě "role" jsem si moc užila a užívám. Už jsme tam stálá parta, co právě jezdí také každý rok, protože se jim tam tolik líbí.

Kdo nikdy nebyl na táboře, neví, jak je to báječný. Tolik vzpomínek, zážitků. Upřímně lituju děti, které tráví prázdniny u počítače.


2007 - ještě jako táborník


2007 - spíme v lese a zabavujeme se flaškou :-D


2007 - vyhráli jsme karneval s maskou Krysaře


2011 - už jako vedoucí, krademe vlajku sousednímu táboru a "odpočíváme" v 5 ráno u ohně


2011 - po večerech se vedoucí baví


2011 - po večerech se vedoucí baví


2011 - moje prďolky


2011 - vedoucí se zabavují volejbalem 


2011 - porotci táborového slavíka


2012 - nejmenší prťátka


2012 - každoroční pěnová "party"


2012 - krásní hasiči z vesnice nám děti vždycky dobře umyjí


2012 - pokusila jsem se zavést zumbu


2012 - zkusili jsme si Kinball v žábkách :-D


2012 - stezka odvahy pro nejmenší

4 komentáře:

  1. Uplne souhlasim.ja zase jezdila kazdy rok na 14dni na soustredeni s volejbalem do Mystic. Potom jsem zacala jezdit jako praktikantka. Moc mi to chybi. Stezky odvahy..nocni hlidky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Já jsem toho názoru, že každé dítě by mělo jet na tábor. Potom má člověk tolik vzpomínek. Já se pořád s tím místem nedokážu rozloučit. A i když jsem letos tvrdila, že příští rok už nepojedu, protože chci jet do zahraničí. Tak při odjezdu jsem zase bulela a chci jet zpět.

      Vymazat
  2. Ta pěnová party je vážně skvělá =D! Šla bych také. Hezky si to užívej :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu skvělá. Letos jsem konečně měla štěstí si jí sjet, protože po dvou letech na ní bylo pěkné počasí. A vážně jsem si jí užila. :) Takhle jsem se sklouznout po pěně. Děkuju moooc:)

      Vymazat