úterý 3. září 2013

Praha 2013

Ahojda!

Jak už mnozí víte, poslední prázdninový týden jsem strávila v Praze s kamarádkou. Byli jsme ubytované na hotelu Relax Inn****, kde se nám moc líbilo. Celkově se nám v Praze líbilo. Ale můj výlet jsem vystihla v posledním videu Nákupy srpen 2013 v posledních pár minutách.

V tomto článku jsem se rozhodla vám dovolit nakouknout do pár fotek, co vznikly. :)



Velice "povedená" fotka po příchodu na hotel


Výhled z okna pokoje


Asi 5 minut po příjezdu aneb jdeme do večerního velkoměsta ("Co si mám vzít na sebe?! A tohle nebo tamto?!")


 Mončo, děleeej :D






Večerní Staromák


Uchvácené z baru James Dean  


To bych potřebovala doma


To je prdel, panečku 


Kéžby....


Pepek námořník









A jaký byl váš poslední prázdninový týden? :)

4 komentáře:

  1. Mě, díky bohu, ještě škoda nezačala, ale i tam, začalo září a tím všechny akce. Takže piju, piju xD

    OdpovědětVymazat
  2. Nooo.. to jsem teda ráda, že jsou zelený :D
    Jinak, koukám, že v těch zrcadlech jste se teda vyblbly! :D Taky bych v tý Praze potřebovala být dýl než jeden den.. to se totiž nestihne vůbec nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! Sice ten hotel neznám, ale bydlí dost blízko...škoda, že jsem tě neviděla :/ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On byl v takové zapadlé ulici :) To by byla velká náhoda, když jsem tam byla jen dva dny :)

      Vymazat