neděle 15. září 2013

Wishlist na další dovolenou

Ahojda!

Konečně mé přání (někam na podzim odjet) bylo vyslyšeno. Na jaře jsem si hned vybrala dvě dovolené (Berlín, Španělsko) a bylo mi líto, že na podzim už žádný plán nemám. Takže jsem neváhala a jednala. Za tři týdny tedy opět odjíždím za hranice ČR. :)

A protože mám ještě prázdniny a mnoho volného času, můžu ho využít pro plánování výletů, ale i pro okouknutí obchodů a jejich sortimentu.

Všechno si pečlivě zaznamenávám a pro přehled jsem se rozhodla sestavit ještě menší "skromný" wishlist. :D


1. Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil, Zero - tuto tužku mám doma v cestovní verzi a pomalu mi už dochází a já se bojím chvíle, kdy dojde úplně. Její cena mě tak trochu děsí a odrazuje, ale když vím, jak je skvělá, drží a kolikrát ji používám raději než gelové linky, tak možná v nákupním košíku skončí.
2. Maybelline Cover Stick Thick Concealer - nějaká novinka od maybelline. Tento korektor chci spíš jen okouknout než koupit, protože tuhé korektory v tyčince moc neupřednostňuji.
3. Maybelline Mega Plush Mascara - tady jsem taky trochu na vážkách. Vyzkoušela bych ji moc ráda, ale bojím se, že mi nebude vyhovovat její ohebný kartáček. Takže uvidíme naživo.
4. Orly, Oh Cabana Boy - tyto laky mě z těch dražších lákají asi nejvíc. Nejsou ani tolik drahé jako např. China Glaze nebo OPI. Tento odstín si mě zatím získal nejvíc, ale přece jenom si počkám až je všechny uvidím.
5. Maybelline Baby Lips - světoznámé balzámy, jejichž recenzím jsem zatím nijak nepodlehla. Takže uvidím až je uvidím, jestli je opravdu potřebuji.
6. Rimmel Scandal Eyes Waterproof Kohl Kajal Eyeliner, Nude - z celého wishlistu je to produkt, u kterého věřím, že opravdu v nákupním košíku skončí. Žádnou takovou tužku jsem zatím u nás nepotkala, tak asi proto.
7. Real Techniques Setting Brush - tak to mě dostalo nejvíc. Tato značka by měla být dostání v místní drogerii a tomu nemůžu odolat. Z celé kolekce štětců mě nejvíc zaujal právě tento. Je to ideální štětec na bronzer či rozjasňovač a takový mi doma chybí.
8. Real Techniques Blush Brush - tento štětec se mi také z celé kolekce líbí nejvíc. Ale bohužel ho doma nepotřebuji. Ve výsledku si myslím, že ho tam nakonec nechám. Ale ráda se na něj podívám naživo.
9. Rimmel Kate Moss Matte Lipstick - další produkt, který u nás není k sehnání. V poslední době ujíždím na matných rtech a matnou rtěnku vlastním jen jednu, proto si myslím, že si určitě jeden odstín z nich vyberu.
10. Toni and Guy Shampoo for damaged hair - na tento šampon koukám už asi dva měsíce u nás v DM a pořád si říkám, že ho za tu cenu nepotřebuji. Ale v místní drogerii by měl být levnější než u nás. A to se vyplatí! Takže uvidíme a po dlouhé době odříkání možná skončí v mé koupelně.
11. Urban Decay Naked Palette - tady není třeba slov. Toužím po ní už více jak půl roku. V Barceloně jsem byla odhodlaná si jí koupit, ale nenašla jsem tam Sephoru. Tady by měla být k dostání v Debenhams, tak uvidíme, zda se jí podívám z "očí" do očí a zda už konečně skončí u mě.
12. Urban Decay Lipstick - po shlédnutí swatchů této rtěnky se už teď těším, až si je vyzkouším na ruku. A uvidím, zda mě dostanou do kolen a já budu utrácet. :)

8 komentářů: