úterý 31. prosince 2013

Rok 2013 ve zkratce

Ahojda!

Včera jsem pro vás zveřejnila video se souhrnem, mého prvního roku 2013 na youtube a tíží mě i malá a milá povinnost udělat souhrn i na svém blogu. :)

Leden
Úspěšně jsem zvládla první semestr na vysoké škole (všechny zkoušky a zápočty na první pokus). Užívala jsem si měsíc prázdnin a řádně oslavila své 20. narozeniny :)



Únor
Chodila jsem na plesy a zkoušela, ale zároveň jsem přišla o jednu z nejdůležitějších osob v mém životě.


Březen
Rozšířila jsem svou působnost na internetu a založila právě tento blog.


Duben
Po dlouhé době jsem si užila společné lyžování s rodinou za doprovodu úžasného počasí. A taky jsem si splnila jeden z mých snů a odjela na týden do Berlína. :)




Květen
Úspěšně jsem zakončila první ročník na VŠ a užívala si slunného počasí na zahradě :) Upekla jsem také svůj první marcipánový dort. A oslavila svůj svátek.

Červen
Plánovala jsem a odjela na svou první dovolenou s kámoškama u moře. Ochutnala poprvé sushi. Nechala si udělat ombré a udělala si výlet do Vídně na pandy. :)





Červenec
Užívala jsem si klidu ve Španělsku a "klidu" na táboře jako vedoucí a mezitím jsem přišla o další z mých nejdůležitějších osob v mém životě.


Srpen
Užila jsem si své první focení, brácha si koupil úžasné štěňátko a užila jsem si nejlepší holčičí "dovču" v Praze (nákupy, party) :)




Září
Pomalu jsem se připravovala do školy, konečně jsem vyzkoušela líčení podle Katy Perry E.T. a po dlouhé době zase zavítala do kina. :)



Říjen
Odjela jsem znovu do zahraničí, konkrétně za mým kamarádem do Irska a neskutečně jsem si to užila. :)



Listopad
Týden dovolené zavinil hodně práce do školy, ale mezitím jsme zvládali se spolužáky navštěvovat hradecké bary a nasávat přitom ještě poměrně teplé počasí. A koupila si nový krásný kabát. :D




Prosinec
Na youtube jsem si dala trochu pauzu, protože prosinec je ve znamení zkouškové, takže i na Štědrý den jsem místo pohádek hltala dějiny kultury cestovního ruchu. :)



TAK ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK! HODNĚ ŠTĚSTÍ, ZDRAVÍ, LÁSKY A ÚSPĚCHŮ A JÁ SE NA VÁS BUDU TĚŠIT V TOM NOVÉM ROCE 2014 :-*
Mám Vás moc ráda


Žádné komentáře:

Okomentovat