pátek 27. prosince 2013

Zabijte mě!

Zabijte mě!

Tak straaašně dlouho nebyl žádný příspěvek na blogu. Ani nevíte, jak mě to mrzí.
Tajně a tak trochu i naivně jsem doufala, že to během zkouškového budu stíhat. Ale to by nade mnou musel stát někdo s bičem a denně mě sekýrovat!
Může to znít trochu blbě, obzvlášť když já jsem člověk, který zkouškové tolik neprožívá a rád se chodí odreagovávat s přáteli na kafe. Ale když mi tzv. teče do bot, tak se teda na to učení vrhnu.
Ono skloubit školu, práci, přátele, sport (který je mým koníčkem), blog a YouTube se zdá jako jednoduché, ale težko vykonatelné. A obdivuji ty, kteří to v pohodě zvládají. A absolutně nechápu, kdy spí?! Já jsem zvyklá spát 8 hodin a když se tak dlouho nevyspím, tak jsem pěkně protivná. Takže ochudit se kvůli práci o spánek u mě nepřipadá v úvahu. :D

Momentálně sedím ve vlaku Regio Jet do Prahy a užívám si toho komfortu, kterého se pokaždé nedokážu nabažit. Připadám si jako bych seděla v letadle a tiše vzpomínám na můj poslední let do Irska.

Do Prahy se vždycky neskutečně těším, mám to město ráda a tajně doufám, že tam jednou budu žít. Dneska jsme naplánovali výlet s MsBajuskooou přímo do centra, kde už jsem nebyla hodně dlouho. A doufám, že budeme trajdat po městě obtěžkány taškama ze slev. 

A o tom, jak jsme si užili náš výlet, příště. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat