pátek 1. listopadu 2013

Drogerie Irsko (Boots)

Ahojda,

dnes bych Vám chtěla představit nabízející sortiment irské drogerie Boots. Co tato drogerie nabízí jsem si před odletem stihla zjistit na jejich oficiálních stránkách www.boots.ie a mohla se už jen těšit, co objevím a co nakonec skončí v mém nákupním košíku. Co nakonec v mém nákupním košíku jste ostatně již viděli v mém videu "Nákupy Irsko 2013".


Podle webových stránek vypadal výběr hodně slibně a MNOHEM lépe než u nás. Realita ukázala, že až takový výběr v drogerii není, ale i tak byl dostačující. :) Drogerie nabízí nejen pečující, vlasovou a dekorativní kosmetiku, ale její součástí je i lékárna a parfumerie s drahými kosmetickými značkami (Estée Lauder, Clarins, atd.). Což dokážu ocenit, jelikož tu člověk najde všechno pěkně na svém místě.

A teď už k tomu, co jsem na tajňáka stihla během týdne blejsknout :-D

Nějaká novinka od Max Factor - pěnový makeup, krémová tvářenka a slavné rtěnky v tužce alá Chubby stick :)

 Maybelline Baby Lips mě přijde, že je všude okolo, jen ne u nás. L Čekala jsem teda, že budou mít ty nové neonové, ale bohužel. I tak byly hodně probrané, ale v košíku mi jich pár skončilo.


Maybelline Color Tattoo - odstíny jsou skoro stejné jako u nás. Jen jsem tu našla tři nové – Everlasting Navy (královská modrá), 24K Gold (výrazná zlato-žlutá, vpravo dole) a Immortal Charcoal (temná šedá, vlevo nahoře).


Nabídka Vánočních balíčků mi přišla mnohem atraktivnější a větší. Balíčky Soap and Glory mě teda hodně znervózňovaly a měla jsem chuť nějaký pořídit mamce.

Značka Sure, u nás známá jako Rexona nabízí téměř to samé.

Stojan Revlon jsem měla možnost vidět poprvé. A jsem ráda, že jsem si mohla ozkoušet jejich slavné Lip Butters a upřímně pigmentací mi vytřeli zrak.

O kolekci Prive od L’oreal jsem teda vůbec neslyšela a viděla jsem ji poprvé. Už jste někde viděli či o ní vůbec slyšeli?!

CC krémy začínají ovládat naše drogerie, teď už si jen počkat až k nám dorazí i DD krémy.

Nová řada od L’oreal, která mě nenechala chladnou a odnesla jsem si ten makeup. Ovšem postupem času zjišťuju, že potřebuju i ten pudr. :(

Rimmel už má taky svoje „chubbíky“ s názvem Colour Rush. Už jste je viděli u nás?!

A co tato novinka Rimmel, tekuté tvářenky, taky u nás nejsou, že?!

Kosmetika Seventeen, pro mě úplná novinka.

Akce 3 za 15 euro mě mile překvapila a dlouho jsem přemýšlela, zda koupit nebo ne, ale nakonec jsem se krotila. I když nový design od Lulu Kennedy je opravdu povedený.

Lee Stafford už prý do naší DM taky dorazili, zatím jsem ji teda u nás neviděla. 

Jelikož už Aussie výbavičku doma mám, tak mě i akce na ně nechala chladnou.

Suchých šamponů se bojím, vzhledem k tomu, že mám citlivou pokožku hlavy a nedělalo mi to na mé hlavě dobře. Ale kdybych si měla vybrat značku, tak určitě sáhnu po Batiste. Výběr je podle mě hodně solidní.

Kosmetika No7 tam byla hodně nabízená, ale nějak mě nelákala, když jsem omrkla ty ceny.

Po tom, co jsem vyzkoušela Nivea Lip Butter mě mrzí, že nejsou i u nás. :(

Carmex mi taky přijde, že je všude okolo samozřejmostí, jen ne u nás.

O zelené řadě Neutrogena jsem se dozvěděla poměrně nedávno. Musím říct, že mě hodně zaujala, i když nemám mastící se pleť. Ale značce Neutrogena věřím a zatím jsem s jejími výrobky byla spokojená.

Slavné Bioré čistící pásky

Řekla bych, že dnešní článek byl extrémně naditý fotkami, což doufám oceníte, protože jsem si v drogerii přišla jako tajný agent, ale bavilo mě to. :D A tyto typy článků patří k mým top, jelikož mě zajímá, co mají za hranicemi navíc. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat