úterý 29. října 2013

VIDEO: Nákupy říjen 2013

Ahojda :)

Tak dneska mám pro Vás extrémně krátké video s mými nákupy za měsíc říjen. :) Moje potřeba utrácet jaksi po příletu z dovolené klesla a nic z drogerie mě nějakým zvláštním způsobem vůbec neláká. :-D Že by to bylo tím, že jsem se dostatečně nabažila v zahraničí a tady mi je líto, kolik věcí tu není?! Nejspíš ano.

Doufám ale i tak, že si video užijete a budu ráda, když mi do komentářů napíšete, co pěkného jste si pořídili vy a jestli vlastníte taky nějakou multifunkční cestovní paletku stínů. :)






PRODUKTY, KTERÉ UKAZUJI:
Catrice Absolute Eye Colour (070 Mud Spencer  Coralle Hill) /114,-/
Neutrogena Visible Clear Oil-Free Moisturiser /184,-/
Adidas Hydrating Shower Gel Smooth /31,- v akci/
Tangle Teezer Aqua Splash, Flamingo Pink /162,-/
Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Balsam, jemné, zplihlé a poškozené vlasy /89,-/

2 komentáře:

  1. Video je soukromé.. Vloudila se chybička?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano vloudila :) Psalo mi to error, ale už by mělo být vše v pořádku :)

      Vymazat