sobota 16. listopadu 2013

VIDEO: Moje poprvé TAG

Ahojda! :)

Dneska tu mám pro Vás velmi rychlé video (rychlé, protože škola mi neskutečně šlape na paty a já nestíhám skloubit dohromady práci, fitness, školu a youtube), ale i tak se snažím, aby video bylo alespoň jednou týdně. :) A jelikož chystám jedno časově náročné video, tak se momentálně věnuji hlavně jemu, ale na to si bohužel ještě chvíli počkáte. :)

Tento TAG jsem viděla u amerických youtuberek a dost se mi zalíbil, takže slovo dalo slovo a šla jsem točit! :)




Můj první profilový obrázek na facebooku :)

3 komentáře:

  1. Jééé ta profilová fotka je skvěláá!:D

    OdpovědětVymazat
  2. ta profilovka je super :)

    Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH,75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná profilová fotka :)

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat