pondělí 1. dubna 2013

I maličkost dokáže zlepšit den!

A jaká maličkost zpříjemnila den mě?! NOVÝ ODSTÍN MAYBELLINE COLOR TATTOO!
Náhodně jsem se šla mrknout do Rossmannu, co tam mají nového a ejhle ve stojanu s maybelline seděl nějaký zvláštní odstín Color Tattoo. Ano! Už přišel nový odstín, který jsem měla na wishlistu. A zrovna tam seděl poslední, já měla ale štěstí. Čapla jsem ho a už nepustila z ruky.


I já jsem těmto malým zázrakům podlehla. Aplikace těchto stínů je neuvěřitelně pohodlná a rychlá a na víčku vypadají famózně. Dokáží skvěle odrážet světlo a tím udělají výborný efekt. 


Teď k samotnému odstínu. Pink Gold je růžová barva, která se leskne stříbrna. Zlatou tam vážně vidím minimálně. Konzistencí se dá přirovnat k odstínu On and on bronze, což je jeden z nejpovedenější. Je krásně  máslový a drží jako ďas


Zkušenosti z vlastního testování:
Stín jsem nanesla v 6 hodin ráno a po absolvování 5 hodin v práci a 2 hodinám v nákupním centru (kde bylo šíleně přetopeno) držel stále nehnutě a vypadal stejně jako ráno. K těmto stínům prostě nemám dostatek superlativů a jsem ráda, že něco takového existuje v drogériích a příznivou cenu (149,- Kč).



Žádné komentáře:

Okomentovat