čtvrtek 18. dubna 2013

Jsem asi opravdu magor

Ale já za to opravdu nemůžu. :-) To ta sleva!
Jasně, moje častá obhajoba při dalším nákupu kosmetiky. V tomto případě, za to ale fakt mohla ta sleva. Přece byste si taky nenechali ujít akci 1+1 na značku Maybelline. Jestli si myslíte, že jsem si je zase koupila. Tak máte naprostou pravdu. Koupila. A to právě ten odstín, nad kterým jsem několik hodin dumala v Berlíně, zda si ho koupit nebo ne. A ejhle, přijedu do Čech a je tu! A teď ještě k tomu můžu spojit tu akci.
Neváhala jsem a šla do toho.



Za stejnou cenu jsem si k němu pořídila další řasenku, Maybelline The Rocket Volume Mascara, i když jsem teda chtěla The Colossal Volume Smokey Eyes (ale při mé smůle, byla vyprodána).

(aplikace jedné vrstvy řasenky - docela slušně slepuje co?! a na víčku mám již zmiňovaný stín)

A víc už prozrazovat nebudu, protože to se dozvíte v dubnových nákupech. :-)

Akce probíhá do neděle 21. 4. a stačí pouze vytisknout kupónek. Já osobně našla v Rossmanu v regálu kupónky, takže jsem využila tyto. Kupónky k vytisknutí zde!



Žádné komentáře:

Okomentovat