čtvrtek 4. dubna 2013

Rihanna ft. Coldplay Princess Of China Makeup Tutorial

Dneska vám přináším video, které vzniklo někdy v létě, ale k jeho sestříhání jsem se dostala až dnes. Docela smutné. Ale bohužel programy na stříhání mě neměli v lásce a dlouhou dobu se mnou nespolupracovali. Dneska už je to lepší, tak se snažím stříhat stříhat stříhat i takováto zapomenutá videa.

S tímto líčením jsem se cítila jako orel, zvláštní pocit, nikdy jsem na sobě takhle obří linky neměla a jsem ráda, že jsem si je zkusila.




2 komentáře:

  1. Upřímně, líčení se mi ze začátku moc nelíbilo.. Ale na konci, když jsem líčení viděla v celé své kráse.. Wow! Strašně moc ti tohle líčení sluší a klobouk dolů, povedlo se ti! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti moc, vážím si toho :) Ale upřímně, jsem se v něm moc necítila

      Vymazat