pondělí 7. října 2013

Halloween: Cat Makeup Tutorial


Halloween se blíží neskutečnou rychlostí a i když tento svátek neslavím, těším se na něj. Od té doby, co jsem si oblíbila líčení, mám v tento svátek trochu důvod, proč zkoušet něco nového a hlavně extravagantního.



Minule to byla inspirace podle videoklipu od Katy Perry E.T. a dnes došlo na roztomilou (dravou) kočičku. :-D Podle mě je to ideální maska na Halloweenskou party. Není to nic náročného (jen to zabere trochu času) a sladění oblečení už je jen formalita.


Tentokrát jsem ale na toto líčení už video vytvořila, i když bylo těžké se soustředit ještě na to zda jsem v záběru, jelikož samotná "práce" zabrala hodně času. Tak doufám, že mi některé záběry prominete. Budu se snažit v tomto směru jen lepšit.


Co se týče provedení, je zde opět dominantou velká kočičí linka, kterou jsem zatím použila v každém takto bláznivém líčení (viz. Katy Perry E.T. nebo Rihanna ft. Coldplay Princess Of China). A toto mě baví asi nejvíc! Několik obměn obřích linek a pokaždé vypadají jinak. :)


3 komentáře: