sobota 5. října 2013

Irsko 1. - 2. den

Ahojda!

Jak už mnozí víte mé další kroky za hranice vedli do krásné a stále zelené země Irsko. Všechny své pocity před odjezdem jsem myslím dostatečně vyjádřila ve videu "Co si balím na dovolenou". Co se týče cesty, tak proběhla podle mého očekávání, naprosto v klidu, jen hodně vyčerpávající. Během letu jsem si přišla, jak Alenka v říši divů. Poprvé jsem letěla ve dne, ještě za doprovodu sluníčka a to byla pecka. Irsko je opravdu krásná země. A co mě nejvíc potěšilo, je tu hodně Čechů a Slováků.



První den vezmu hodně zkrátka, jelikož na místo jsem dorazila kolem 9. hodiny večer, takže jsem jen vybalila a šla spát.



Zato druhý den jsme hned ráno vyrazili obhlídnout město. A samozřejmě nakupovat. :D Je tu Penneys (všude známý jako Primark). Takže bylo naprosto jasné, kam moje první kroky mířili. A potěšili mě. Velikostně je to tu tak akorát, takže vybírat se tu dá pohodlně. Po okouknutí Penneysu a drogerií, jsme zamířili k oceánu.

V Jungle Café na výborné ranní kávičce :)

Počasí nám vyšlo bezvadné, krásných 20 stupňů a sluníčko. Jedině co mě tu na počasí štve je, že se tu hodně mění, takže člověk nikdy neví, jak se obléknout. Ale pořád lepší než v Čechách. :-D



Těšila jsem se, že uvidím delfíny a tuleně, ale bohužel byl odliv. Tak snad příště se na mě usměje štěstí. :)


A o tom, co se skrývá se v těch taštičkách si musíte chvíli počkat. Ale prozradím, že z kosmetiky jsem si toho nakoupila pěknou řádku. :-D

3 komentáře:

  1. Super :) můžu se zeptat, ty kouříš? (podle fotky?)

    OdpovědětVymazat
  2. Na kolik Te cesta do Irska vysla?? Nejaky skolni zajezd, ci vikend s kamarady??:))

    OdpovědětVymazat