sobota 19. října 2013

Nákupy Irsko 2013

Ahojda :)

Jak jsem slíbila, tak se snažím dodržet. :) Vzhledem k tomu, že video muselo být vystaveno šíleným podmínkám a produkty jsou hůř vidět, chtěla bych Vám tedy všechno ukázat ještě v tomto článku a (snad) lépe. :)



Maybelline The Mega Plush Mascara 


Maybelline Baby Lips, Cherry Me 


Nivea Lip Butter, Vanilla & Macadamia


L'occitane Hand Creme for Dry Skin 


L'oreal New Nude Magique Eau de Teint, 110 Warm Ivory 


Real Techniques, Setting Brush 



MAC Brush Cleanser 


Urban Decay The Original Naked Palette 

Maybelline The Falsies Flared Mascara 

Maybelline Baby Lips, Cherry Me + Hydrate 

Smiffy's Make-up FX, Aqua Based Body & Face Paint

Eylure Naturalites, 020 Adhesive included 

A tady už mám pro Vás mé úlovky z Penneysu :)



Nivea tělové mléko do sprchy, normální pokožka 






7 komentářů:

  1. wow, tak to je super.. tolik věcí.... brala bych ale absolutně všechnooo :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Any, krásné věci sis pořídila ♥ Prosila bych samostatné video na NAKED paletku, třeba i makeup tutoriál... Právě si ji chci pořídit na vánoce a pořád váhám mězi Naked a Naked 2... Vím, že na YouTube je hodně videí na paletku Naked, ale tak nějak by mě zajímalo video od tebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu <3 :) To je mi panečku výzva. Určitě o tom popřemýšlím a něco vymyslím. Takový zájem mě opravdu těší a udělám ti takové spešl video teda :)

      Vymazat
    2. Jé, tak to jsi úplně nejhodnější! Budu se těšit a strašně moc děkuji :-)

      Vymazat
    3. Ty jsi zlatáá :) Mám v plánu takový obří video, ale bohužel bude časově hodně náročné, takže chviličku strpení prosím, ale pokusím se ho do Vánoc stihnout :-*

      Vymazat
  3. Já bych se také přimluvila za tutoriálek. Mám doma obě dvě ale přijde mi, že ať smíchám jakékoliv barvy k sobě tak to není ono a je to dost mdlé a nezajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě tak neskutečně těší, takový zájem :) Ráda ho udělám a už mám v plánu jak ho udělám, aby bylo trochu zajímavé, ale bohužel je to časově náročné

      Vymazat