neděle 27. října 2013

Recenze: Maybelline The Mega Plush Mascara

Ahojda :)

Dnes tu mám pro Vás další recenzi. Jak už víte na dovolené jsem si pořídila novou řasenku, která je stále dokola opěvována americkými blogerkami, jak je strašně úžasná. Takže jsem si jí samozřejmě nemohla nechat ujít, když tam na mě tak pěkně ze stojanu koukala. :)

Obal řasenky je typický evropský pro Maybelline z řady Volum' Express. Ten americký vypadá trošku jinak. Je krásně tyrkysový, řekla bych spíš více do zelena s růžovými nápisy. Výběr barvy mě určitě nijak neodrazuje, ale naopak mě ani nijak nenadchne. :)


Kartáček je podle mě snad nejdůležitější věc u řasenky a podle toho se také liší naše názory na řasenky. Já zásadně vybírám kartáčky s klasickými štětinkami, proto jsem se koupi této řasenky nebránila. Štětinky jsou mírně rozčepířené a vůbec nemají nějaký pravidelný tvar.
Jediné čeho jsem se tu bála bylo, že kartáček je ohebný, ale ne tak jak jsem doposud byli zvyklé. Tyčinka na které štětinky drží, je cca centimetr nad štětinkami "zlomená" a tím pádem je řasenka ještě více ohebná. Zezadu na obalu stojí: "Pružný kartáček - pohladí řasy každým tahem." A že je pohladí můžu potvrdit.



Konzistence řasenky je vyhovující, jelikož už od prvního použití se dala použít. Tím myslím, že nebyla tolik mokrá, aby mi ukrutně slepovala řasy.

Hodnocení této řasenky je z mého hlediska velmi kladné. Řasy jsou s ní krásně oddělené a nijak výrazně jej neslepuje. Jediné co bych jí vytkla je, že by mohla řasy více zahustit, ale to už bych asi na jednu řasenku chtěla opravdu moc. :)

Jak už bylo řečeno, řasenku jsem pořídila v zahraničí, tedy u nás v ČR se sehnat bohužel doposud nedá. Ale před pár dny ji na svůj e-shop dala Kája (za stejnou cenu, za jakou jsem ji pořídila já).




5 komentářů: