pondělí 21. října 2013

Irsko 2013

Ahojda!

Dnes tu mám pro Vás další část trávení mé podzimní dovolené. Třetí den (neděle) jsem se rozhodli navštívit Zoologickou zahradu v Dublinu. Na tento výlet jsem se těšila, jelikož jsem očekávala, že místní ZOO bude něčím výjimečná a třeba i lepší a hezčí než u nás. Ale bohužel mé nadšení brzy opadlo. Pražská ZOO je řekla bych, dvojnásobně větší. Právě tu Dublinskou bych přirovnala velikostí k naší jihlavské ZOO, což je velký průměr na to, že se nachází v irském hlavním městě.


Co se týče zvířat, tak tu byl tzv. "základní" výběr. Žádné zvíře nechybělo, ale žádné nebylo navíc, co se třeba jen tak nevidí.


Náš další výlet naplánován na Aranské ostrovy (Aran Islands). Tento den jsme vystřídali hodně dopravních prostředků. Autobusem (double deckerem) jsme jeli asi hodinku do přístavu, kde jsme nasedli na loď, která s námi asi půl hodinky plula na ostrovy. Na místě jsme už měli sjednané zapůjčení kol, jelikož nám hodně lidí doporučovalo, aby jsme to vzali sportovně a ostrovy si projeli právě takto.


Místo to bylo opravdu krásné. Všude samé krávy a koně. Hlavním lákadlem jsou tu útesy, kam se chodí na vlastní nebezpečí. Já jsem v tomto strašný dobrodruh, takže jsem si musela sednout až na kraj a pořádně se podívat pod sebe, jak to tam dole vypadá. :-D




A na pláži jsem našla krásnou mušli, mamka to popisuje jako, že jsem měla ohromné štěstí, jelikož se takové mušle už jen tak na pláži nevidí. :)


A náš poslední výlet byly Moherovy útesy (Cliffs of Moher). A tam jsem se opravdu těšila, protože měli být mnohem vyšší než útesy na Aranských ostrovech. A největším překvapením bylo, že jsou ještě mnohem hezčí, jelikož jsou z většiny pokryté travou.

Nevím proč, ale všichni se o mě báli?! :D 



A můj úplně největší zážitek bylo surfování. Jsem ráda, že se mi tato možnost naskytla a že jsem si mohla užít ten pocit, kdy vás vlna nese. Jelikož jsem surfování zkoušela poprvé, plácala jsem se jen na pěně, kdy jsem zkoušela vůbec najít balanc a alespoň si kleknout.


Musím říct, že jsem si celou dovolenou užila, jelikož jsem poznala hodně nových přátel, hlavně z Čech a díky tomu jsem se tam cítila jako doma. :)



2 komentáře:

  1. Hrozně ti závidím že si byla v Irsku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam krásně :) Ale není všem dnům konec přeci, naplánuj si dovolenou právě tam:)

      Vymazat