úterý 1. října 2013

Recenze: Urban Decay, Midnight Cowgirl Eyeshadow


Ahojda! :)

Dnes tu mám pro Vás jednu malou, za to krásnou (tady něco smrdí) recenzi. Krásnou myslím proto, že tento produkt je pro mě krásný.

Se značkou Urban Decay jsem měla možnost přijít do styku zhruba před rokem, kdy jsem si domů pořídila The Feminine Palette. Zprvu jsem k této značce byla lehce skeptická a nechápala jsem, co všichni na těch stínech vidí a obzvlášť za tu cenu. Do té doby než jsem je měla opravdu možnost vyzkoušet. Teď už "asi" jinou značku stínů nechci.



Čím začít. Tak asi, jak na mě působí stín na první pohled než do něho hrábnu prstem. :) Stín je na pohled zlatý s malými třpytkami. Ale zdání klame. Jakmile do stínů hrábnu prstem a barvu přenesu na hřbet ruky, tak začíná vrhat stříbrno-zlaté odlesky.



Balení je stříbrné barvy a celé z plastu. I když působí levně a snadno zničitelně, tak je tomu právě opak. Stín mi nešťastnou náhodou (mou šikovností) spadl asi třikrát na zem ze stolu a i když jsem se bála, že jsem si zničila další stín této značky (první byl Ecstasy), tak vůbec. Celé balení stín krásně ochránilo (na rozdíl od toho kartonového).



Co se týče konzistence jsou stíny krásně máslové, ale o trochu méně než ostatní stíny této značky, se kterými jsem měla tu čest.

Nejraději pod tento stín používám bázi pod pigmenty Essence, jelikož jedině s ní mám možnost dostat pod kontrolu ty malé třpytky, aniž by mi popadali po celé tváři. A úplně nejraději je nanáším prstem, protože stíny se krásně přichytí a drží jako přibité.


Jak bych shrnula mé dojmy z tohoto stínu?
Oproti paletce The Feminine je na tom tento stín trošku hůř, co se týče konzistence. Ale i tak bych ho nezatracovala, jelikož stále patří mezi ty nejlepší, co doma mám. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat